W obiegu funkcjonują różne umowy i formy zatrudnienia. Czy umowa o pracę jest lepsza/gorsza od samozatrudnienia? Czym jest i na czym polega samozatrudnienie? Kiedy najbardziej opłacalna jest umowa zlecenie? To pytania, które zadaje sobie wiele osób na etapie poszukiwania pracy. Poszukaj na nie odpowiedzi w tym wpisie autorstwa Julii Przybylskiej.
W rekrutacji jest jak w sprzedaży - im więcej wiesz o swoim kliencie jako sprzedawca, tym masz większe szanse na znalezienie porozumienia i sprzedaż. Im więcej wiesz o tym, na czym polega i jak wygląda praca rekrutera, tym łatwiej będzie Ci znaleźć "klucz" i odpowiedź na pytanie: jak zainteresować rekrutera Twoją kandydaturą? Dowiedz się tego od Marii Świerczyńskiej - Junior HR Project Managerki w Sales Leaders
Komunikacja werbalna i niewerbalna podczas rozmowy o pracę potrafi w dużym stopniu zdecydować o tym, jaki rezultat osiągniesz podczas rozmowy. Dlatego przeczytaj i zobacz, na co warto zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy o pracę, żeby zaprezentować się możliwie jak najlepiej. Dowiesz się o tym od naszej HR Project Manager (rekruterki) Kasi Matuszewskiej.
Praca w sprzedaży to nadal jedno z najbardziej zarobkowych zajęć. Szukając pracy w sprzedaży jest kilka elementów, na które warto, żebyś zwrócił uwagę, jeśli zależy Ci na tym, żeby znaleźć pracę, w której odnajdziesz się i którą będziesz wykonywał z przyjemnością. Oto lista elementów, na które warto żebyś zwrócić uwagę szukając pracy w sprzedaży.