Mierzenie efektywności działań w sprzedaży to jedna z kluczowych aktywności managera, która ma olbrzymi wpływ na ostateczny wynik, jaki generuje zespół. Sprzedaż w call center mocno różni się od klasycznej sprzedaży bezpośredniej. Dlatego KPI, które wykorzystuje się w call center powinny odzwierciedlać realną sytuację i pozwalać na jak najbardzej realną ocenę sytuacji i jakości pracy zespołów w call center. Zobacz, jakie KPI warto wprowadzić, żeby skutecznie mierzyć jakość pracy w Twoim call center.
Dla kogo ważniejszy i bardziej potrzebny jest dobry employer branding - pracownika czy pracodawcy? Kto bardziej korzysta na procesach związanych z budowaniem marki pracodawcy? To ważne i potrzebne pytania, na które trzeba sobie odpowiedzieć planując działania związane z budowaniem silnej marki dobrego pracodawcy. Zobacz, jak robić to skutecznie i dobrze.
Nasz Szef działu rekrutacji, Mikołaj Musioł w wywiadzie dla HR Wave Talks opowiada dużo. Chyba nawet zbyt dużo o tym, jakie są tajniki dobrej rekrutacji sprzedawców, handlowców i jak działamy w Sales Leaders 🤪 Ciekawy, inspirujący i bardzo przyjemny wywiad poprowadzony przez rewelacyjną Anię Sykut, redaktorkę prowadzącą cykl HR Wave Talks. Przyjemnego oglądania 🙂
W wielu przypadkach przygotowanie dobrego procesu rekrutacji kojarzy się z klasycznymi korkami w stylu opracowania profilu kandydata, przygotowanie ogłoszenia, publikacja, zbieranie aplikacji i tym podobne. A czy tylko do tego sprowadza się dobrze przygotowany proces rekrutacji? W naszej ocenie dobry proces rekrutacji to coś więcej niż przygotowanie i opracowanie tego, co oczywiste. Zobacz, na co warto zwrócić uwagę i jak zadziałać, żeby przygotować dobry proces rekrutacji.
Na rynku jest bardzo wiele agencji rekrutacyjnych. A która z nich okaże najlepszym wyborem dla Twojego biznesu? Po czym poznać, która firma rekrutacyjna faktycznie i realnie zwiększy Twoje szanse na pozyskanie właściwych kandydatów i ostatecznie zatrudnienie najlepszego nowego pracownika? Zobacz, czym warto się kierować przy wyborze.
Wysoka rotacja pracowników w dziale sprzedaży to częsta sytuacja, która jest problematyczna w wielu firmach. Wiąże się z koniecznością ponoszenia kolejnych kosztów czasowych i finansowych związanych z poszukiwaniem i wdrożeniem nowego pracownika na miejsce poprzednika. Dlatego przygotowaliśmy ten wpis, w którym otrzymasz 7 konkretnych wskazówek, które mogą okazać się pomocne przy zmniejszaniu współczynnika rotacji pracowników.
Poznaj 6 sprawdzonych reguł, którymi kierujemy się w Sales Leaders, żeby z powodzeniem realizować zadaniem jakim jest rekrutacja najlepszych specjalistów sprzedaży dla naszych Klientów. Poznaj je, wprowadź do swoich działań i zwiększ swoje szanse na owocne zakończenie Twoich procesów rekrutacyjnych.
Manager zajmuje się zarządzaniem zespołem ludzi i planowaniem działań, które służyć mają rozwojowi firmy. Dobry lider jest często niezbędny, gdyż to on będzie odpowiadał za pracę innych i pomyślność projektów.