O metodzie
Sales Leaders Analyse
Proces rekrutowania osoby na dowolne stanowisko w sprzedaży jest obciążony dużym ryzykiem niepowodzenia. Człowiek może się nie sprawdzić, może nie pasować do zespołu, może mieć niewłaściwe cechy charakteru, może okazać się, że nie ma potrzebnych kompetencji itp. To z kolei oznacza narażenie firmy na koszty i utratę dwóch ważnych zasobów: pieniędzy i, co ważniejsze, czasu. Tego czasu, którego już nic ani nikt nie zwróci. Dlatego powstała metoda Sales Leaders Analyse.
Metoda Sales Leaders Analyse powstała po to, by ograniczyć do minimum ryzyko utraty środków finansowych i zasobów czasowych oraz po to, by zmaksymalizować szanse na znalezienie takiej osoby, która spełni oczekiwania Państwa jako poszukujących pracownika. Wykorzystując tę metodę gwarantujecie sobie Państwo podjęcie bardzo szerokich działań audytowych na samym początku procesu, by zapewnić maksymalnie kompletne określenie cech potrzebnych na danym stanowisku.
Efektem przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego z wykorzystaniem narzędzi ujętych w metodę Sales Leaders Analyse jest przedstawienie Państwu od 2 do 5 kandydatów, którzy w maksymalnie wysokim stopniu spełniają stawiane kryteria.
Analiza
Analiza
behawioralno-kompetencyjna
- Benchmarking
- Obserwacja uczestnicząca
- Testy
- Badania fokusowe
Profil
Profil
optymalnego kandydata
Opracowanie pełnego profilu kandydata zgodnego z przeprowadzoną wcześniej analizą
Searching
Searching
- Wybór metod searchingu
- Wybór źródeł kandydatów
- Opracowanie ogłoszeń/działań headhuntingowych
Rekrutacja
Rekrutacja
- Wywiady rekrutacyjne
- Zadania/assessment center
- Testy osobowościowe/kompetencyjne
Rekomendacja
Rekomendacja
i wywiad ostateczny
Otrzymujesz od 2 do 5 kandydatów najlepiej odpowiadających Twoim potrzebom do ostatecznej weryfikacji
Wybór i decyzja
Gdy istnieje zespół sprzedażowy
W przypadku zupełnie nowego zespołu
Kogo znajdziesz
Sales Leaders Analyse
Z powodzeniem znajdziemy dla Państwa pracowników na poniższe stanowiska:
- Dyrektor sprzedaży
- Manager/kierownik/lider zespołu sprzedażowego
- Sprzedawca w sklepie stacjonarnym
- Mobilny przedstawiciel handlowy
- Pracownik call center
- Pracownik działu obsługi klienta
- Inne stanowiska związane ze sprzedażą i obsługą klienta
W większości przypadków branża, w której działa przedsiębiorstwo nie stanowi dla nas kłopotu. Aby się upewnić, że tak jest również w Państwa przypadku zachęcamy do złożenia zapytania. To pierwszy krok i rozmowa, która pozwoli obu stronom upewnić się, co możemy wspólnie osiągnąć.
Zapraszamy również do zapoznania się z usługami dodatkowymi, jakie są do Państwa dyspozycji. To usługi, które stanowią rozszerzenie współpracy i pozwalają zbudować spójną i kompletną strategię funkcjonowania Państwa przedsiębiorstwa na rynku pracy jak również umożliwiają właściwy rozwój kompetencji sprzedażowych nowych i obecnych pracowników. Więcej informacji na ten temat znajduje się tutaj.
Wartości
Warto, ponieważ:
Budowanie Twojej
marki pracodawcy
Gwarancja kontaktu z każdym kandydatem na każdym etapie, pozytywne wrażenia kandydatów z procesu – to wszystko wpływa na budowę Państwa marki pracodawcy i to otrzymujecie.
Oszczędność
czasu
Minimalne zaangażowanie z Państwa strony na wstępnym i finalnym etapie oznacza możliwość przeznaczenia czasu na inne ważne aktywności i działania w firmie
Gwarancja jakości na pracownika
Otrzymujecie Państwa 3 miesięczną gwarancję na pracownika. W przypadku, gdy proces zawiedzie i/lub kandydat się nie sprawdzi – poszukamy następnego.
Wysoka jakość
pozyskanych kandydatów
Najwyższa możliwa jakość oznacza możliwie jak najbliższe dopasowanie kandydata do oczekiwań firmy. To nasze zadanie, żeby ich znaleźć i Państwu przedstawić.