fbpx

Jak powstaliśmy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?

Misja/wizja/historia

Misja Sales Leaders

Sprzedaż to ludzie. Znajdź tych właściwych.

Misją Sales Leaders jest wspieranie przedsiębiorców nie tyle w znajdowaniu ludzi sprzedaży, ile w znajdowaniu WŁAŚCIWYCH ludzi sprzedaży.

Jak pokazuje doświadczenie, znalezienie niewłaściwego handlowca to ryzyko bardzo dużych kosztów i bardzo niskiej efektywności. Dlatego każdy z członków zespołu Sales Leaders wkłada codziennie ogrom wysiłku w to, żeby dostarczyć każdemu Klientowi tego jednego, tak potrzebnego właściwego nowego pracownika.

Sales Leaders

Wizja i wartości Sales Leaders

Dziś Sales Leaders to przede wszystkim realizacja procesów rekrutacyjnych. Wizja firmy sprowadza się do pojęcia HR House czyli miejsca, w którym każdy Klient ma możliwość zrealizowania wszystkich usług, które obejmuje pojęcie HR.

W przyszłości staniemy się firmą, która będzie w gotowości przeprowadzić dla swoich Klientów zarówno procesy rekrutacyjne, procesy onbardingowe, szkoleniowe, zadbać o właściwe systemy wynagrodzenia, motywacyjne, zorganizować struktury managerskie, przygotować systemy zarządzania, zorganizować plany sprzedaży, kluczowe KPI, OKR-y, zapewnić strategię emplyoer brandingu, uruchomić programy employer advoccacy. A to wszystko wyłącznie dla działów sprzedaży.

Wizja firmy sprowadza się do pojęcia HR House czyli miejsca, w którym każdy Klient ma możliwość zrealizowania wszystkich usług, które obejmuje pojęcie HR.

Kluczowe wartości
biznesowe Sales Leaders

  • Człowiek
  • WARTO(ść)
  • Szacunek
  • Tożsamość sprzedawcy
Człowiek

Człowiek jako wartość, jako wyznacznik działań. Jesteśmy agencją rekrutacyjną. Działamy w obszarze od początku do końca związanym z ludźmi. W samym centrum tych działań jest człowiek. To z tą wartością powiązane są pozostałe: Warto(ść), Szacunek, Tożsamość sprzedawcy

WARTO(ść)

To słowo, które kochamy wszyscy. Prowadząc działania na każdym etapie szukamy powodów, dla których WARTO. Powodów, dla których WARTO, żeby Kandydaci aplikowali do firmy, powodów, które sprawiają, że WARTO, żeby firma zatrudniła kandydata. WARTO(ść) to ulubione słowo w Sales Leaders.

Szacunek

To drugie słowo klucz, które funkcjonuje we wszystkim, co dzieje się w Sales Leaders. Szacunek do Klientów, szacunek do Kandydatów, do siebie nawzajem, do zasad, na których opiera się wzajemna współpraca. Szacunek, to obok wartości drugi filar w Sales Leaders

Tożsamość sprzedawcy

Jesteśmy sprzedawcami. Znamy się na sprzedaży. Specjalizujemy się w sprzedaży. Sprzedaż to nasza tożsamość, z której jesteśmy dumni.

Kluczowe wartości
wewnętrzne

  • Empatia i zrozumienie

    Jesteśmy ludźmi, mamy lepsze i gorsze dni. Czasami pracujemy pełne 8 godzin, a czasami z 8 godzin przepracujemy 3 lub 4, bo coś jest nie tak. Nikt się nie wkurza, nikt nie rozlicza. Każdy pomaga, zwłaszcza w tych najtrudniejszych momentach. Jest tak dzięki empatii i zrozumieniu wszystkich wobec wszystkich

  • Równość

    W Sales Leaders nie ma równych i równiejszych. Są funkcje, różne zadana i różna jest odpowiedzialność. Ale wszyscy jesteśmy równi wobec siebie, klientów i świata

  • Odpowiedzialność

    Za siebie, za zespół, za firmę, za rezultaty, koszty, zyski. Każdy z nas czuje tę odpowiedzialność i godzi się na to, żeby każdego dnia ją na siebie brać

  • Relax, zabawa i luz

    Jesteśmy ludźmi, mamy lepsze i gorsze dni. Czasami pracujemy pełne 8 godzin, a czasami z 8 godzin przepracujemy 3 lub 4, bo coś jest nie tak. Nikt się nie wkurza, nikt nie rozlicza. Każdy pomaga, zwłaszcza w tych najtrudniejszych momentach. Jest tak dzięki empatii i zrozumieniu wszystkich wobec wszystkich

Historia

2011

Początek wszystkiego

Dokładnie 2 maja 2011 roku nasz CEO, Szymon Lach zarejestrował działalność gospodarczą pod nazwą „Akademia Przemawiania GOLDEN SPEECH”. Mając dokładnie 197.30 zł rozpoczął biznes od zaczepiania ludzi na ulicy i zapraszania ich na herbatę w poszukiwaniu pierwszego klienta.

Całą historię możesz przesłuchać i przeczytać tutaj

2011

Pomysł na sprzedaż

Jeszcze tego samego roku, w okolicach sierpnia pojawia się pomysł na sprzedaż, który staje się osią działania Akademii Przemawiania GOLDEN SPEECH (obecnie szymonlach.com). Pomysł ewoluuje i wiele lat później stanie się również główną osią, wokół której zostanie zbudowana cała metoda działania Sales Leaders

2013

Pierwsze rekrutacje

Już 2 lata później Szymon działał w obszarze rekrutacji handlowców i pomagał swoim ówczesnym klientom pozyskiwać pracowników do działów sprzedaży. Wówczas były to jedynie działania wspierające jego klientów np. pisanie ogłoszenia o pracę czy udział razem z klientem w rozmowach. Tak zaczęła się historia, która dzisiaj nazywa się Sales Leaders

2013

Pierwsza próba działania w obszarze HR

W 2013 roku, ze względu na bardzo silny i dynamiczny rozwój Szymon podjął decyzję o próbie zbudowania zespołu i zrealizowania swojej wizji, którą wówczas miał. Wizja zakładała otworzenie kilku podmiotów komplementarnych działających w obszarze sprzedaży i HR. Jednym z tych podmiotów miała być agencja rekrutująca wyłącznie ludzi sprzedaży.

2015

Ponownie od początku

W 2015 roku Akademia Przemawiania GOLDEN SPEECH przechodzi przez bardzo duże trudności i okazuje się, że z różnych powodów Szymon ma spore długi do spłaty. Chęć zbyt szybkiego rozwoju i kilka innych błędów doprowadzają do upadku wizji i wszystkiego, co do tej pory zdążyło powstać.

Szymon jest zmuszony zaczynać od samego początku. Podejmuje decyzję o zamknięciu wszystkich dodatkowych działań i koncentruje się wyłącznie na działalności szkoleniowej.

2015

Życiowe motto

Wówczas pojawia się także zdanie, które towarzyszy Szymonowi i nam do dziś:

„Never tell me sky is the limit, when there are footprints one the moon”

Motto, które towarzyszy nam wszystkim do dziś i w które bardzo mocno wierzymy podejmując działania w Sales Leaders. Dziś Szymon nosi ten napis w telefonie, ma go w komputerze, jest wytutatuowany na jego ręku. Stał się też hasłem przewodnim działań i czymś, w co w Sales Leaders wszyscy mocno wierzymy.

2016

Pewnego razu na szkoleniu w Stolicy

Październik 2016 roku to kolejny ważny moment w historii powstania Sales Leaders. To w tym okresie Szymon poznaje obecną Szefową działu sprzedaży – Kingę Lach. Wówczas Kinga jest Uczestniczką szkolenia, które Szymon prowadzi w Warszawie. Parę tygodni później zostają parą i tak zaczyna się kolejny etap, który za kilka lat będzie ich wspólną codziennością.

2017

Wyjście na prostą

2017 rok to czas wyjścia na prostą, spłaty wszystkich zobowiązań i wreszcie odetchnięcia pełną piersią. Po latach ciężkiej i mozolnej pracy nasz CEO żyje, ma się bardzo dobrze i zabiera swoją ówczesną Dziewczyną, a obecną Szefową sprzedaży na wakacje życia. Szkolenia sprzedają się bardzo dobrze. Coraz lepiej rozwija się marka osobista Szymona. Zapada decyzja o zakończeniu istnienia marki „Akademia Przemawiania GOLDEN SPEECH” i przekształceniu jej w markę osobistą szymonlach.com

Kilka miesięcy później w głowie Szymona pojawia się istotna myśl, która zapoczątkowała ideę Sales Leaders. Ta myśl byla bardzo prosta: potrzebuję drugiej nogi biznesowej, która będzie niezależna od szkoleń.

2018

Będziemy rekrutować!

Pod koniec 2018 roku, po różnych pomysłach, koncepcjach (od biura nieruchomości, po sprzedaż międzynarodową, agencję eventową) powstaje w końcu pomysł: BĘDZIEMY REKRUTOWAĆ HANDLOWCÓW! Ówczesna już wtedy Narzeczona, obeca Szefowa sprzedaży podłapuje ten pomysł i mocno kibicuje w tym, żeby się on urzeczywistnił i zmaterializował.

2018

Jedna z ważniejszych rozmów

W cały proces zostaje zaangażowany Mateusz z agencji Brandma (to na stronie zaprojektowanej przez tę agencję obecnie jesteś). Mateusz przedstawia wycenę stworzenia całej koncepcji: od nazwy, przez logo, stronę internetową i całą komunikację przez www. Szymon dzwoni z tą wyceną do ówczesnej Narzeczonej. Podaje kwotę i w odpowiedzi słyszy jedno z najważniejszych zdań, które zmotywowało go do uruchomienia całego projektu:

„Dużo, ale nie na tyle dużo, żebyś tego nie odrobił, jeśli Ci nie wyjdzie. Dasz radę!”

Po takim zdaniu może zadziać się tylko jedna rzecz.

2019

Początek Sales Leaders

W lutym 2019 roku oficjalnie zostaje zarejestrowana spółka Golden Group Sp. z o.o., która jest właścicielem marki Sales Leaders Recruitment (nazwa pochodzi od pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela: Szymon Lach. Autorem tego fantastycznego pomysłu jest Mateusz z Brandma – dzięki za to!).

Firma rozwija się do dziś i będzie rozwijać się dalej, a jej historia, pomimo tego, że swój początek ma już 10 lat jest dopiero na samym starcie. Najlepsze dopiero przed nami. I przed Wami – naszymi Klientami 🙂

Nasze referencje

Opinie i studia przypadku