fbpx

94%

Sukcesów to efekt metody procesu i wiedzy

Nasz zespół

Sales Leaders to grupa doświadczonych profesjonalistów. Swoje doświadczenia zdobywaliśmy przede wszystkim w szeroko pojętej sprzedaży. Każdy z nas sprzedawał i wciąż sprzedaje, rekrutował, zarządzał zespołami sprzedażowymi. Z połączenia tych doświadczeń i pasji powstała agencja Sales Leaders.

 

Naszym celem jest dostarczyć Państwu jak najlepszych kandydatów, spełniających Państwa wymagania, oczekiwania i realnie przyczyniających się do wzrostu Waszych firm poprzez jak najlepszą sprzedaż. Po to powstaliśmy, po to działamy i na tym się znamy!

Nasz zespół

Team

Szymon Lach

Szymon Lach

CEO firmy i autor naszej metody rekrutacji oraz systemu selekcji kandydatów. Od wielu lat jest przedsiębiorcą, doświadczonym trenerem sprzedaży, negocjacji. Pasjonuje go m.in. sztuka wywierania wpływu. Swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu HR-u, sprzedaży dzieli się z innymi na scenach w całej Polsce oraz na salach szkoleniowych. Więcej informacji na temat naszego prezesa znajdziesz tutaj.

Kinga Lach

Kinga Lach

W firmie Sales Leaders pełni rolę Project Managera. Jej rolą jest koordynacja współpracy na linii klient i zespół rekruterów. Jest bardzo doświadczonym handlowcem, której doświadczenie jest poparte wieloma sukcesami i osiągnięciami sprzedażowymi, m.in. bycie w TOP 10 najlepszych sprzedawców jednego z największych banków w Polsce. Konkretna, rzeczowa i profesjonalna. To cała Kinga.

Maria Świerczyńska

Maria Świerczyńska

Członek zespołu rekrutacyjnego. Maria pracuje jako Junior HR Project Manager i odpowiada za realizację projektów rekrutacyjnych dla naszych Klientów. Jest skrupulatna, rzeczowa i dokładna w każdym wykonywanym zadaniu, dzięki czemu bardzo dokładnie weryfikuje i sprawdza kompetencje kandydatów. To sprawia, że Kandydaci, z którymi prowadzi rozmowy powinni spodziewać się wymagającej przeprawy rekrutacyjnej. Prywatnie Maria jest miłośniczką sztuki. Pasjonuje ją zwłaszcza nurt impresjonizmu. W wolnych chwilach sama także maluje obrazy.

Mikołaj Musioł

Mikołaj Musioł

HR Project Manager, absolwent psychologii, były kierownik zespołu obsługi klienta. Mikołaj to osoba mocno doświadczona w obszarach obsługi klienta i sprzedaży. Człowiek bardzo otwarty posiadający również silne podłoże teoretyczne i praktyczne z zakresu zarządzania zasobami ludzki. Dociekliwy, a przy tym miły, umiejący stworzyć poczucie bezpieczeństwa rozmowy kwalifikacyjnej – innymi słowy dobry rekruter, który potrafi dobrze poznać kandydata w trakcie prowadzonych rozmów. Wszystko po to, żeby ostatecznie wybrać najlepsze osoby do rekomendacji dla Państwa – naszych klientów.