fbpx

Dyrektor Sprzedaży

Janmar Centrum Sp. z o.o. sp. k.

Dobry Dyrektor Sprzedaży w Janmar Centrum, kiedy słyszy słowo sprzedaż myśli: „ludzie”, „zespół”, „rozwój”, „elastyczność”, „dopasowanie”, „adaptacja”, „sprzedaż”. Ta kolejność to nie przypadek. To ułożone w szeregu wartości, które wyznajemy i których szukamy u nowego Dyrektora Sprzedaży. Ciekawe jest to, że bardzo łatwo zadeklarować wiarę w powyższe. A jak to udowodnić w rekrutacji? Jak wykazać to w CV, czy w przesłanej wiadomości? Czy dobry kandydat na Dyrektora sprzedaży powinien umieć pokazać takie elementy w swoim CV?

Pozwól proszę, że rozwiniemy nieco poszczególne hasła. Ich rozwinięcie niech stanowi dla Ciebie wyznacznik tego, kogo szukamy. Wyznacznik, który powszechnie nazywany jest „wymaganiami”. Dla nas to jednak nie wymagania, a kierunkowskaz, wskazówka tego, jakim powinieneś być człowiekiem i w co wierzyć, żebyśmy pasowali do siebie nawzajem.

 

Jako przyszły dyrektor powinieneś:

  • wierzyć, że adaptacja i elastyczność to jedne z najważniejszych przewag rynkowych, jakie może posiadać firma
  • mieć doświadczenie w zarządzaniu i rozwijaniu zespołu złożonego z kilkunastu handlowców
  • mieć doświadczenie z branży lub branży o specyfice podobnej do branży opakowań z tektury falistej
  • umieć ocenić potencjał na wielu różnych płaszczyznach
  • umieć prowadzić efektywne comiesięczne spotkania handlowe
  • wyznawać zasadę bycia przede wszystkim z ludźmi, a dopiero potem z liczbami i wynikami
  • być obecnym wśród handlowców, klientów, pracowników innych działów
  • umieć podejmować trudne decyzje (to podstawa adaptacji i elastyczności)
  • mieć nastawienie na to, żeby jak najsprawniej rozwiązywać pojawiające się problemy, kłopoty, wyzwania

 

Mając wiarę (i doświadczenie) w powyższe z łatwością powinno Ci przyjść realizowanie zadań, które na Ciebie czekają. A będą to:

  • ścisła współpraca z podległym zespołem handlowców (rozwój osób najmłodszych stażem, współpraca i dbanie o realizację celów starszego i bardziej doświadczonego grona sprzedawców)
  • rozwijanie umiejętności sprzedażowych handlowców 
  • dbanie o to, żeby handlowcy realizowali czynności sprzedażowe mające doprowadzić ich do pozyskiwania nowych klientów i rozwijania obecnych
  • ścisła współpraca z innymi działami (głównie technologia, produkcja, biuro obsługi klienta)
  • czuwanie nad realizacją budżetów złotówkowych i m2 przetworzonego surowca
  • wspieranie handlowców w podejmowaniu ważnych i strategicznych decyzji dotyczących poszczególnych klientów
  • analizowanie parametrów biznesowych poszczególnych handlowców i klientów (marżowość, potencjał biznesowy i inne)
  • wsparcie handlowców podczas spotkań z klientami
  • ostatecznie podwojenie obecnej sprzedaży w ciągu najbliższych 3-4 lat

 

Jeżeli rozumiesz sprzedaż podobnie do nas to wiesz, że to zadanie sprowadza się do bycia wśród swoich ludzi, dzielenia z nimi życia zawodowego i współuczestniczenia w ich codziennej pracy. To wystarczy, żeby powyższe zadania były dobrze realizowane. Oto co otrzymasz w zamian:

  • kontrakt managerski lub umowę o pracę (do wyboru)
  • wynagrodzenie zasadnicze + premia
  • potrzebne narzędzia: samochód, telefon, laptop i inne
  • Dobrego Partnera do merytorycznych dyskusji (każdy Handlowiec to taki Partner ;))
  • udział w tworzeniu i urzeczywistnianiu wizji przedsiębiorstwa stanowiącego poważną konkurencje dla największych rynkowych graczy

 

Jeżeli uważasz, że spełniasz przedstawione kryteria, zadania uważasz za wykonalne, a pakiet benefitów wzbudza w Tobie poczucie uczciwego wynagrodzenia za oczekiwaną pracę to wyślij swoje CV, w którym będzie idealnie, jeśli wykażesz, że wierzysz w podobne wartości i zasady do nas. Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 48h – 72h od momentu, kiedy otrzymamy Twoją aplikację. Tak, odezwiemy się na pewno do każdej osoby, która wyśle swoje CV. Nie wierzysz? Sprawdź, wyślij CV 😉

 

string(28) "https://youtu.be/d0Bj68qfASs"

    Brzmi ciekawie? Aplikuj!

    Wybierz plik