
Doradca ds. sprzedaży B2B
merXu Sp. z o. o.
Ostatnie lata zmieniły wiele. Jedną z takich zmian było otwarcie drzwi do zupełnie nowych form prowadzenia biznesów. Bardzo skorzystał na tym rynek e-commerce. Otworzyły się również drzwi do pracowania dla ogólnopolskich firm bez konieczności zmiany miejsca zamieszkania – forma pracy zdalnej na stałe zagościła w Polskiej rzeczywistości.
Te dwie rzeczy łączy w sobie MerXu – internetowa platforma do sprzedaży różnego rodzaju narzędzi dla szeroko rozumianej branży technicznej. Firma działająca na rynku z ogromnym potencjałem – e-commerce i firma, w której pracujesz w 100% zdalnie, z domu, przy swoim ulubionym biurku, w fotelu, na krześle – jakkolwiek chcesz i masz na to ochotę.
Brzmi interesująco na tyle, że chcesz sprzedawać dostęp do tej platformy na stanowisku Doradcy ds. sprzedaży B2B? Zatem czytaj dalej!
Wartości i wymagania
Zanim dołączysz do zespołu wspierających zawodowców na medal, sprawdź, czy utożsamiasz się z naszymi wartościami oraz spełniasz kilka warunków:
- Posiadasz postawę w sprzedaży zorientowaną na najważniejszego gościa w każdej firmie – klienta 🙂
- Miałeś możliwość pracy (minimum 6 miesięcy), w której nawiązywałeś kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
- Wiesz co to jest zimny kontakt i nie mrozi Ciebie na wieść jego wykonania
- Wykazujesz się umiejętnościami aktywnego i uważnego słuchania, badania potrzeb oraz stworzenia idealnej oferty oczami klienta
- Mimo że to nie wyścig szczurów, lubisz robić doby wynik i przez to – dobry pieniądz 🙂
- Dbasz o atmosferę otwartości, wzajemnego wsparcia, samorozwoju oraz codziennego zaangażowania – bez tego ani rusz 🙂
Cele i zadania na stanowisku
Jakie są najważniejsze cele do realizacji na tym stanowisku? Właśnie takie:
- Nawiązywanie relacji z klientami biznesowymi, których dostaniesz od nas
- Pozyskiwanie nowych klientów z kategorii przemysłowych, budowalnych i BHP lub pokrewnych
- Powyższe aktywności oznaczają głównie jedno – telefoniczny i mailowy kontakt (min. 25 rozmów dziennie)
- Przedstawianie możliwości korzystania z platformy oraz dopasowanych promocji dla klientów zależnie od zbadanych potrzeb – kwestii kluczowej w dobrej sprzedaży
- To co zrealizujesz w miesiąc, będziesz raportował w systemie CRM (HubSpot)
Zobacz, co zyskasz
-
1
Wynagrodzenie zależne do tego w jakim stopniu się zaangażujesz – podstawa + prowizja
-
2
Preferujesz pracę hybrydową w Poznaniu czy w 100% zdalną? To i to mamy do zaproponowania 🙂
-
3
Stałość zatrudnienia w formie umowy o pracę w standardowych godzinach – od 8:00 do 16:00
-
4
Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i otrzymania sławnej karty Multisport
-
5
Pracowniczy standard, czyli laptop i telefon
-
6
Pełne wdrożenie oraz pakiet szkoleń – wszystkiego Ciebie nauczymy 🙂
Jeśli jesteś gotów do nas dołączyć, rozwijać rynek przedsiębiorców to wyślij do nas swoje CV. Odpowiemy w ciągu 48h – 72h od momentu otrzymania Twojego CV (z wyłączeniem weekendu – też chcemy odpocząć ;))