fbpx

Inżynier Sprzedaży – OEM

Omron Electronics Sp. z o.o.

Podjęcie decyzji o rozpoczęciu (nowej) pracy nie należy do takich, które przychodzą lekko i natychmiast – warto się wcześniej zapoznać z firmą (chociażby po to, żeby zabłysnąć na rozmowie rekrutacyjnej 😉) – taką okazją może być odwiedzenie strony internetowej firmy, do której się aplikuje.

Na takich stronach często poza oficjalnymi informacjami znajdują się również elementy, które i przyciągają oko, i są wartościowe – dla kandydatów, dla klientów, dla kontrahentów – takim elementem na stronie firmy Omron Electronics Sp. z o.o. działu automatyki przemysłowej jest wirtualny showroom! Świetna okazja do zapoznania się ze specyfiką produktową firmy, ale także do przygotowania się jak – jako Inżynier Sprzedaży – opowiadać swoim przyszłym klientom o firmie i jej ofercie.

Przeczytaj

Wymagania na stanowisku

Żeby mieć okazję do obejrzenia showroomu na żywo musisz spełnić większość z podanych wymagań:

  • Doświadczenie handlowe B2B na podobnym stanowisku z branży OEM,
  • Umiejętność utrzymywania długotrwałych relacji z klientami,
  • Posiadane wykształcenie techniczne,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych,
  • Doświadczenie i samodzielność w koordynowaniu pracy własnej oraz prowadzonych projektów,
  • Kreatywność w szukaniu rozwiązań, ciekawość świata oraz branży.

Zadania na stanowisku

Stanowisko jest pełne samodzielności, w związku z czym zadania również są mocno samodzielne i następujące:

  • Opieka nad klientami z portfela firmy (integratorzy oraz klienci końcowi),
  • Przeprowadzanie badania potrzeb u klienta,
  • Prowadzenie spotkań handlowych, negocjacji oraz przygotowywanie ofert sprzedażowych,
  • Praca sprzedażowo-doradcza dla klientów firmy,
  • Koordynowanie organizacji eventów firmowych skierowanych do klientów,
  • Udział w wydarzeniach branżowych,
  • Przeprowadzanie badań rynkowych dotyczących branży automatyki przemysłowej – automotive.

Ile możesz zarobić?

Twoje wynagrodzenie podstawowe może wynieść pomiędzy 10.000 a 14.000 zł brutto miesięcznie + do tego otrzymasz kwartalną premię za wyniki sprzedażowe.

Dodatkowe benefity

Przychodząc do firmy zyskujesz nie tylko samodzielność, ale również:

  • Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę 
  • Elastyczność związana z zadaniowym czasem pracy,
  • Pełne wyposażenie w narzędzia potrzebne do pracy laptop, telefon, samochód – z możliwością użytku prywatnego,
  • Pakiet medyczny,
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Program emerytalny

Zaaplikuj a w przeciągu 3 dni roboczych uzyskasz informacje dotyczące kolejnych kroków w procesie rekrutacyjnym oraz odnośnik do strony internetowej gdzie wspomniany showroom można wirtualnie zwiedzać 😉

Jak będzie wyglądał dalej proces rekrutacji?

Cały proces rekrutacyjny składa się z 12 kroków. Wysłanie aplikacji to pierwszy krok. Jeśli chcesz zobaczyć, jak może przebiegać cały dalszy proces, przeczytaj ten artykuł, w którym wszystko jest dokładnie opisane po to, żebyś w każdej chwili mógł zobaczyć, co masz już za sobą, a co jest jeszcze przed Tobą.

    Brzmi ciekawie? Aplikuj!

    Wybierz plik