fbpx

Kierownik e-commerce

Branża budowlana

E-commerce – pojęcie szerokie i głębokie jak oceany tego świata. Zarządzanie e-commerce to z kolei dziedzina dla kogoś, kto świetnie czuje się w roli kapitana statku na potężnym oceanie możliwości. Tak jak kapitan na oceanie musi na bieżąco oceniać sytuację, tak zarządzając biznesem e-commerce na bieżąco trzeba dokonywać korekty kursu, by cały czas płynąć naprzód.

Obecnie nasz statek dryfuje po oceanie możliwości rynku materiałów budowlanych dedykowanych dla klientów B2B oraz B2C. Poszukujemy dobrego kapitana, kogoś, kto pokieruje nami i wyprowadzi nasz okręt na szerokie wody i sprawi, że z małego zmienimy się w okręty porównywalne do tych dużych lub największych jednostek, jakie pływają po rynkowym oceanie.

Jesteś dobrym kandydatem na kapitana tego statku, jeśli:

  • Masz minimum 3 letnie doświadczenie w budowaniu i realizacji strategii rozwoju kanału e-commerce w segmencie B2B i/lub B2C oraz doświadczenie we wdrożeniu projektu zarządzania biznesem e-commerce
  • Masz umysł analityczny i procesowy (potrafisz myśleć kategoriami procesów i analizować najważniejsze KPI tego biznesu)
  • Potrafisz pracować w systemie projektowym
  • Potrafisz zbudować (pozyskać i wyszkolić) własny, skuteczny zespół specjalistów
  • Wiesz, jak skutecznie delegować zadania i monitorować ich realizację

Wymagania są wysokie, bo to wymagające stanowisko. Jeśli je spełniasz to z pewnością poniższe zadania wydadzą Ci się ambitne i realne do wykonania. Oto one:

  • Najważniejsze – zbudowanie i realizacja strategii rozwoju kanału e-commerce w segmencie B2B
  • Wdrożenie systemu e-commerce do obsługi kanałuB2C
  • Będziesz odpowiedzialny za wykonanie celów sprzedażowych kanały e-commerce wraz z kontrolą budżetu
  • Będziesz opiekował się wizerunkiem sklepu i analizował na bieżąco działania konkurencji i zmierzał do ich uprzedzania
  • Będziesz realizował zaplanowaną przez siebie strategię contentu
  • Będziesz miał pełen wpływ na optymalizowanie działania wszystkich działań i procesów w kanale e-commerce
  • Będziesz rozwijać karty produktowe
  • Będziesz odpowiadać za działania SEM i SEO
  • Będziesz ściśle współpracował z działami biznesowymi organizacji w zakresie spójności kanały e-coomerce z tradycyjnymi kanałami sprzedaży
  • Będziesz również wyznaczał, delegował zadania podległemu zespołowi i rozliczał zespół z ich realizacji

Jak widzisz, zadania są ważne i wymagające. Dlatego potrzebujemy dobrego kapitana tego statku, który za swoją efektywną pracę zostanie odpowiednio wynagrodzony. Dlatego w zamian za swoją pracę spodziewaj się:

  • Bezpieczeństwa w postaci dobrego, konkurencyjnego wynagrodzenia
  • Dużej odpowiedzialności, a co za tym idzie dużej decyzyjności i samodzielności w pracy
  • Otrzymasz narzędzia w postaci samochodu służbowego, telefonu, laptopa i inne, które będą Ci potrzebne
  • Pakiet ubezpieczeń dla Ciebie i Twojej rodziny

Skoro doczytałeś do końca to znaczy, że ta propozycja co najmniej Cię zainteresowała. Przeanalizuj dokładnie swoje doświadczenia i umiejętności i jeśli tylko stwierdzasz, że jesteś właściwą osobą – wyślij CV od razu. Skontaktujemy się z każdym kandydatem w ciągu 24-72 godzin od momentu otrzymania aplikacji (z wyłączeniem weekendów – też chcemy odpocząć ;))

    Brzmi ciekawie? Aplikuj!

    Wybierz plik