fbpx

Social media knowledge seller

STRATEGIE SUKCESU Dawid Bagiński

 

Wiedza to klucz, otwiera wiele drzwi – nikt jednak nie wie, dokąd go one zaprowadzą, dopóki nie pociągnie za klamkę. Dawid Bagiński od lat szkoli ludzi jak osiągać sukcesy w mediach społecznościowych, pokazuje im jak wykorzystać potencjał i wykorzystywać zbudowany potencjał jako przewagę w sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych (facebook, instagram). Są leady i potrzebna jest osoba do obsługi tych leadów. Jeśli jesteś osobą łączącą w sobie handlowca i marketingowca, to ta praca jest dla Ciebie. 

Często słyszy się o idealnych kandydatach, my wiemy, że takich nie ma, za to są optymalni i takich poszukujemy. Takim kandydatem jesteś, jeśli spełniasz poniższe kryteria:

  • Pracowałeś lub pracujesz w branży związanej z marketingiem internetowym (facebook, instagram) i posiadasz wiedzę w zakresie wykorzystania tego narzędzia w biznesie (samo publikowanie treści nie oznacza znajomości)
  • wiesz i rozumiesz, czym jest pixel, targetowanie, adsy, CPC, CPM. Umiesz wyjaśnić jak testować reklamy i dobierać grupę docelową
  • Masz doświadczenie z nawiązywaniem i pielęgnowaniem relacji z klientami (warm calle w odpowiedzi na zapytanie ze strony klienta, dosprzedaż)
  • Potrafisz negocjować
  • Umiesz w praktyce korzystać z języka korzyści
  • Masz doświadczenie w sprzedaży procesowej – my nie jesteśmy call center gdzie klepiemy ten sam tekst przez telefon przez 8h – proces sprzedaży jest mocno zindywidualizowany i ukierunkowany pod klienta.
  • Umiesz wczuć się w sytuację klienta i z jego perspektywy spojrzeć na jego potrzeby szukając rozwiązania wykorzystujące Twoje produkty
  • Masz umiejętność używania prostego języka do wyjaśniania trudnych zagadnień
  • Jesteś sumienny i zorganizowany 

Jak w każdej dobrej firmie, za wykonaną pracę otrzymasz coś w zamian. Za swoją pracę dostaniesz m.in.:

  • Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności
  • Możliwość wyboru formy zatrudnienia (umowa o pracę, b2b)
  • Dobrze zorganizowaną firmę, która wspiera w wykonywaniu pracy handlowej – dostajesz bazę klientów, do których możesz zadzwonić – Twoim zadaniem jest dopiąć leady, które dostaniesz – wszystko działa tak, żeby maksymalnie wspierać Cię w działaniach związanych z klientem – za Tobą stoi sztab ludzi, którzy służą wsparciem.
  • Guidebok – ponad 80 stronnicowe opracowanie, które zawiera odpowiedzi na (chyba) wszystkie pytania, zastrzeżenia klienta; pamiętaj – to nie skrypt – to wskazówka
  • Wszystkie potrzebne narzędzia do pracy (komputer, telefon)
  • Dopracowane procesy sprzedażowe
  • Lidera, który ma otwartą głowę i wspiera wiedzą oraz doświadczeniem
  • I inne elementy, które poznasz w czasie spotkania z nami

Twoje zadania są proste:

  • Twoim głównym zadaniem kontakt telefoniczny i mailowy z ciepłą bazą kontaktów, w ramach którego będziesz edukować i przekonywać klientów do korzystania ze szkoleń, które prowadzimy – jest to sprzedaż procesowa, kilku etapowa – warto, żebyś miał doświadczenie w takim procesie. 
  • Opowiadanie o usłudze szkoleniowej z użyciem języka korzyści i wartości dla potencjalnego klienta
  • Dbanie o klienta w całym procesie sprzedażowym
  • Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami

Zainteresowany? Wyślij CV! Gwarantujemy, że skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48h – 72h z pominięciem dni wolnych od pracy od momentu otrzymania od Ciebie CV. Skontaktujemy się z każdym kandydatem! Sprawdź

    Brzmi ciekawie? Aplikuj!

    Wybierz plik