Usługi dodatkowe
Szkolenia sprzedażowe B2B
Rekrutujemy ludzi sprzedaży i znamy się na sprzedaży. Dlatego możemy również zrealizować dla Państwa szkolenia sprzedażowe. Państwa pracownicy będą zgłębiać tajniki świata sprzedaży i poznawać najnowsze techniki sprzedaży pod okiem Szymona Lach – CEO agencji Sales Leaders i wieloletniego trenera sprzedaży. Zapraszamy do świata dobrej sprzedaży.
Szkolenia sprzedażowe - tematy
Istnieje bardzo wiele szkoleń rozwijających umiejętności z zakresu sprzedaży i dających możliwość poznania nowych technik sprzedaży, podejścia do samego procesu sprzedaży czy obsługi klienta. Bardzo wiele mówi się o tym, jak ważne jest badanie potrzeb klienta i dostosowanie programu szkolenia pod dwie rzeczy: proces sprzedaży i sprzedażowe potrzeby klienta. W Sales Leaders Państwa pracownicy mogą zdobyć wiedzę i umiejętności z bardzo konkretnych obszarów sprzedaży:
Techniki sprzedaży (szkolenie wprowadzające)
to szkolenie przeznaczone dla osób zaczynających swoją przygodę w sprzedaży. Podczas tego szkolenia nauczą się podstaw dobrej sprzedaży, tego jak badać potrzeby klientów, prezentować propozycję i finalizować sprzedaż. Szkolenie bardzo dobre dla nowopowstających zespołów sprzedażowych
Techniki sprzedaży (szkolenie zaawansowane)
to szkolenie dedykowane istniejącym zespołom handlowców lub nowym pracownikom posiadającym doświadczenie w sprzedaży. To szkolenie znacząco poszerza znane techniki sprzedaży, rzuca nowe światło na elementy wywierania wpływu i gramatykę transformacyjną
Budowanie zaufania z klientem
szkolenie przeznaczone dla handlowców, którzy mają do czynienia z długimi procesami zakupów i w swojej pracy muszą mocno bazować na relacjach z klientem. Szkolenie uczy, jak budować te relacje dobrze i w taki sposób, żeby było w nich wiele zaufania – czynnika, który najmocniej wspiera i angażuje relację
Techniki negocjacji opartych o wartości
to szkolenie uczy sztuki negocjacji w oparciu o wartości firmy, produktu i handlowca. Uczy tego, jak wejść z klientem na poziom wartości – poziom, na którym negocjuje się zdecydowanie za rzadko i zdecydowanie łatwiej
Techniki wywierania wpływu
to szkolenie jest dedykowane sprzedawcom o zróżnicowanych doświadczeniach (zarówno młodym adeptom sztuki sprzedaży jak i doświadczonym handlowcom). Podczas tego szkolenia zrozumieją meandry ludzkiego umysłu i nauczą się przekładać je na proces sprzedaży i wyższą efektywność sprzedaży
Prezentacja biznesowa
to szkolenie dotyczy wycinka sprzedaży jakim jest prowadzenie prezentacji przed klientem. Jest ono dedykowane głównie handlowcom, którzy wykonują prezentacje przed większym gronem. Nauczą się tutaj jak aktywizować i angażować publiczność, żeby ta prezentacja naprawdę się wyróżniła. Szkolenie dobre dla zarówno początkujących jak i wieloletnich handlowców.
Komunikacja email
to jednodniowe szkolenie dotyczące tego, jak pisać wiadomości email w ramach zimnych kampanii oraz jak pisać wiadomości zawierające propozycję dla klienta. To bardzo ważne umiejętności w obecnych czasach, a ich posiadanie znacznie zwiększa szanse na sprzedaż
Jeżeli myślicie Państwo zorganizować i przeprowadzić inne szkolenie sprzedażowe, którego nie ma na powyższej liście, proszę skontaktować się z nami i zapytać. W wielu przypadkach odpowiadamy pozytywnie dając jasną informację, że jesteśmy gotowi przeprowadzić dla Państwa takie szkolenie, jakiego najbardziej potrzebują Państwa pracownicy, by wzmocnić ich skuteczność i efektywność w sprzedaży.
Czy szkolenia sprzedażowe odbywają się również on-line?
Obecne czasy mocno zmieniły obraz również tego, jak wyglądają szkolenia dla handlowców. Nasze szkolenia mogą być zrealizowane dla Państwa zarówno w formie stacjonarnej z zachowaniem wszelkich reżimów sanitarnych jak i w formie online. Każde szkolenie online jest tak samo praktyczne, tak samo warsztatowe jak szkolenie realizowane stacjonarnie. Jest tak samo angażujące i wartościowe ze względu na liczne ćwiczenia, symulacje, które są prowadzone podczas takiego szkolenia.
Forma online zmieniła tylko jedną rzecz – dystans fizyczny, jaki jest między Uczestnikami i trenerem. Jednocześnie szkolenie online jest również dobrą lekcją dla wszystkich, którzy prowadzą spotkania z klientami online. Podczas takiego szkolenia Uczestnicy widzą również, jak można przeprowadzić ciekawe i efektywne spotkanie online wykorzystują szeroką gamę narzędzi, jakich dostarczają platformy do prowadzenia szkoleń online.
Szkolenia sprzedażowe - jak to wygląda krok po kroku
Cały proces realizacji szkolenia składa się z kilku istotnych elementów. Jest on dokładnie opisany na stronie Szymona. Poniżej znajduje się skrócony opis poszczególnych kroków, które są potrzebne i ważne przy konstruowaniu programu szkolenia wzmacniającego techniki sprzedaży i umiejętności potrzebne do efektywnej i dobrej sprzedaży.
Diagnoza
na początek konieczne jest sprawdzenie, jakie obszary sprzedaży powinny zostać wzmocnione. Diagnoza jest prowadzona różnymi metodami. Wszelkie działania są bezpłatne
Raport z diagnozy
po zakończeniu działań diagnostycznych otrzymujecie Państwo raport. Raport również jest bezpłatny i nie zobowiązuje do niczego. Na tym etapie współpraca może się zakończyć, albo być kontynuowana
Dobór firmy i narzędzi
w przypadku chęci dalszych rozmów na temat sprzedaży, powstaje konkretny program szkolenia sprzedażowego oparty o wcześniejszą diagnozę. Następuje również wybór formy pracy – szkolenie w sali, Training on the job, mentoring sprzedażowy
Rozwój sprzedaży
to etap działań i pracy. Na tym etapie realizujemy wszystkie zaplanowane wcześniej działania
Weryfikacja
ten etap rozwoju sprzedaży służy sprawdzeniu, jakie zaszły zmiany w procesie sprzedażowym
Przewaga
po zrealizowaniu całego procesu Państwa firma znajduje się na najlepszej drodze do budowania przewagi w oparciu o przemyślany proces sprzedaży i sprzedawców posiadających wysokie umiejętności z zakresu technik sprzedaży
Szymon Lach - trener sprzedaży
Każde szkolenie sprzedażowe prowadzi dla Państwa CEO Sales Leaders – Szymon Lach. Szymon jest nadal aktywnym sprzedawcą, który wciąż sprzedaje swoje usługi szkoleniowe, usługi rekrutacyjne agencji oraz co jakiś czas produkty i usługi klientów, z którymi współpracuje. Wyznaje zasadę, że żeby uczyć czegoś innych samemu trzeba być praktykiem tego, czego chce się uczyć.
Historia Szymona jest ściśle związana z wartością 197,30. O tym, co ona dokładnie oznacza i jaki ma związek ze sprzedażą, biznesem i tym, że Szymon dzisiaj prowadzi szkolenia dla handlowców można przeczytać tutaj lub posłuchać w podkaście „Dobra sprzedaż”
Szkolenie handlowców - jaki budżet jest potrzebny?
Wysokość inwestycji w proces szkoleniowy jest ustalana bezpośrednio z Szymonem po wcześniejszej konsultacji i przeprowadzonych bezpłatnych działaniach diagnostycznych. Z reguły jedno takie szkolenie trwa dwa dni po 8 godzin w wersji stacjonarnej lub 3, 4 dni po 4-6 godzin jeżeli są to szkolenia prowadzone online. Przyjmuje się, że stawka za jeden dzień szkoleniowy zaczyna się od kilku tysięcy w przypadku szkolenia dla handlowców w formie stacjonarnej i online za dzień szkoleniowy. Oczywiście szkolenia wartość szkolenia online jest pomniejszona o wydatki związane z dojazdem, noclegiem, wyżywieniem, których w przypadku szkolenia online nie ma 🙂
Jeżeli interesuje Państwa to, jak takie szkolenie może wyglądać pod kątem programu, treści, wartości jakie wniesie oraz potrzebnego budżetu, zapraszamy do kontaktu. Wówczas otrzymacie Państwo konkretną propozycję rozwoju sprzedaży w Waszej firmie i będziemy mogli rozmawiać dalej 🙂
Jesteś zainteresowany szkoleniem dla Twoich Handlowców/sprzedawców?
Zostaw numer telefonu – oddzwonimy w ciągu jednego dnia roboczego!